Jornada: Conference on Human Capital Investments

Desde la Escuela de Doctorado Universidad Loyola Andalucía como parte de la organización en colaboración de la Fundación ETEA y Loyola Behavioral Lab, queremos animaros a asistir a la Conference on Human Capital Investments del 23-24 de junio en Córdoba.

Estas jornadas, contarán además con cursos específicos de doctorado. Estos se componen de seis bloques divididos durante los días 22 al 25 de junio en horario de mañana y tarde, se podrán seguir tanto de forma presencial como virtual.

Behavioural insights for development – 6 Short Courses

As part of the Conference on Human Capital Investments, Middlesex University, Loyola and Fundación ETEA offer to all early career researchers registered in the Conference a block of three courses on Development Economics, Climate Change, and Networks, for a total of six lectures (two per block). These courses will be taught by six experts and will focus on the black box behind lab, lab-in-the-field, and field experiments, as well as behind network analysis.

These courses will share with the attendees what expert academics have learned “on the way” and is usually not taught in standard PhD courses. You will learn how to start thinking and designing your own experiment, how to contribute to the design and implementation of randomised control trials, as well as how to create your own network dataset.

Está será  una oportunidad para conocer e intercambiar opiniones con personas de prestigios en su ámbito, para más información sobre ponentes, programas e inscripciones en el este enlace.

Se realizará certificado de asistencia por parte de la organización.